To Top
 
 
 
 

Infrastructuur

Evenementen-ruimtes

  • 20 ZALEN (events, vergaderingen)
  • TOT 450 PERSONEN
  • WORKSHOPS
  • VEELZIJDIG

De veelzijdigheid van Diamant Brussels als locatie voor bedrijfsevenementen berust op verschillende factoren: de hoeveelheid aan zalen en hun uiteenlopende capaciteit, de praktische en complete technische infrastructuur, zowel voor events als voor vergaderingen, de flexibele inrichting en de multifunctionaliteit van het meubilair, de parkeer- en cateringfaciliteiten op eigen site en de professionele aanpak van het event team. Kortom zaalverhuur met een perfecte logistiek voor al uw evenementen.

Tentoonstellings-ruimte

  • SPONSORSTANDEN
  • POSTERBOARDS
  • OPENDEURDAGEN
  • PRODUCTVOORSTELLING

Diamant Brussels biedt u ook de ideale infrastructuur voor tentoonstellingen tijdens uw evenementen. Sponsorstanden worden strategisch geplaatst en uw producten perfect in de kijker gezet. Met behulp van 3D plannen krijgt u een goed visueel overzicht en kan u zeker zijn dat de doorstroming van uw genodigden perfect verloopt.

Praktische informatie

Referenties

"Een kort bericht om u te bedanken voor uw werk, waaronder de uitstekende service. Beide evenementen waren succesvol en tal van de deelnemers hebben positief gereageerd op de kwaliteit van het eten, met name op het buffet!"

EFFRA

"Diamant is essentieel voor ons geworden. Onberispelijke service, een lachend en toegewijd team, een goed doordachte infrastructuur ... allemaal positief!"

SMD

"We zijn super tevreden over het afgelopen event. Hartelijk dank voor de goede organisatie! Alles was tip top in orde!"

CMI

"Graag wil ik jullie bedanken voor de perfecte organisatie en service tijdens onze beide events afgelopen dinsdag. Zowel de persconferentie als het klantenevent zijn zeer goed verlopen met tevreden deelnemers achteraf.
Hier hebben de mooie locatie en de verzorgde catering zeker toe bijgedragen. Bedankt hiervoor en een pluim voor de vriendelijkheid van de mensen!"

Ipsos

"Van harte dank aan zowel het ondersteunende als het culinaire team van het Diamant conference center voor de prima service, de gedienstigheid en de vriendelijkheid tijdens onze Safety Days op 10 en 11 maart 2014."

BASF Belgium

"Diamant is de parel van Brussel voor B2B-evenementen. De warme welkom en de professionele begeleiding van het team tijdens de organisatie en uitvoering van het evenement is ongezien."

Buy Way

"Nogmaals bedankt voor vrijdag, het was een groot succes, dankzij jullie!"

P&V Groupe

"Alles is vlot verlopen, de commentaren die we hebben gehoord waren al heel positief, het was een fijne samenwerking, bedankt!"

EDF Luminus

"Graag wou ik jou en het hele Diamant team van harte bedanken voor alle inzet tijdens het Lidl event. We zijn er weer allen in geslaagd een succesvol event te organiseren. Hartelijk dank aan eenieder die hiertoe heeft bijgedragen."

Latitude events

"Hartelijk dank. Het was een genoegen om met jullie samen te werken. Ik weet waar ik voor een volgend evenement naartoe moet!"

ADEB-VBA

"Wij willen jullie laten weten dat wij zeer tevreden zijn over de organisatie van ons evenement. Jullie personeel is zeer professioneel en de kwaliteit van het eten is super. Proficiat!"

IVP

"Wij hebben opnieuw van een schitterende dienstverlening genoten tijdens ons congres van juni ll. De organisatie was op elk vlak uiterst professioneel van de opstelling tot de technische assistentie met een uitstekende catering… . De reacties die wij ontvangen hebben, bewijzen het enorme succes van het evenement."

Belgian Hospital Association

"Hartelijk dank. Het was een genoegen om met jullie samen te werken. Ik weet waar ik voor een volgend evenement naartoe moet!"

ACT Partners

"Zeker voor herhaling vatbaar!"

DHL

"Wordt elk jaar professioneler. All in!"

C.I.R.B.

Evenementen-ruimtes

  • 20 ZALEN (events, vergaderingen)
  • TOT 450 PERSONEN
  • WORKSHOPS
  • VEELZIJDIG

De veelzijdigheid van Diamant Brussels als locatie voor bedrijfsevenementen berust op verschillende factoren: de hoeveelheid aan zalen en hun uiteenlopende capaciteit, de praktische en complete technische infrastructuur, zowel voor events als voor vergaderingen, de flexibele inrichting en de multifunctionaliteit van het meubilair, de parkeer- en cateringfaciliteiten op eigen site en de professionele aanpak van het event team. Kortom zaalverhuur met een perfecte logistiek voor al uw evenementen.

Tentoonstellings-ruimte

  • SPONSORSTANDEN
  • POSTERBOARDS
  • OPENDEURDAGEN
  • PRODUCTVOORSTELLING

Diamant Brussels biedt u ook de ideale infrastructuur voor tentoonstellingen tijdens uw evenementen. Sponsorstanden worden strategisch geplaatst en uw producten perfect in de kijker gezet. Met behulp van 3D plannen krijgt u een goed visueel overzicht en kan u zeker zijn dat de doorstroming van uw genodigden perfect verloopt.

Praktische informatie

Referenties

"Een kort bericht om u te bedanken voor uw werk, waaronder de uitstekende service. Beide evenementen waren succesvol en tal van de deelnemers hebben positief gereageerd op de kwaliteit van het eten, met name op het buffet!"

EFFRA

"Diamant is essentieel voor ons geworden. Onberispelijke service, een lachend en toegewijd team, een goed doordachte infrastructuur ... allemaal positief!"

SMD

"We zijn super tevreden over het afgelopen event. Hartelijk dank voor de goede organisatie! Alles was tip top in orde!"

CMI

"Graag wil ik jullie bedanken voor de perfecte organisatie en service tijdens onze beide events afgelopen dinsdag. Zowel de persconferentie als het klantenevent zijn zeer goed verlopen met tevreden deelnemers achteraf.
Hier hebben de mooie locatie en de verzorgde catering zeker toe bijgedragen. Bedankt hiervoor en een pluim voor de vriendelijkheid van de mensen!"

Ipsos

"Van harte dank aan zowel het ondersteunende als het culinaire team van het Diamant conference center voor de prima service, de gedienstigheid en de vriendelijkheid tijdens onze Safety Days op 10 en 11 maart 2014."

BASF Belgium

"Diamant is de parel van Brussel voor B2B-evenementen. De warme welkom en de professionele begeleiding van het team tijdens de organisatie en uitvoering van het evenement is ongezien."

Buy Way

"Nogmaals bedankt voor vrijdag, het was een groot succes, dankzij jullie!"

P&V Groupe

"Alles is vlot verlopen, de commentaren die we hebben gehoord waren al heel positief, het was een fijne samenwerking, bedankt!"

EDF Luminus

"Graag wou ik jou en het hele Diamant team van harte bedanken voor alle inzet tijdens het Lidl event. We zijn er weer allen in geslaagd een succesvol event te organiseren. Hartelijk dank aan eenieder die hiertoe heeft bijgedragen."

Latitude events

"Hartelijk dank. Het was een genoegen om met jullie samen te werken. Ik weet waar ik voor een volgend evenement naartoe moet!"

ADEB-VBA

"Wij willen jullie laten weten dat wij zeer tevreden zijn over de organisatie van ons evenement. Jullie personeel is zeer professioneel en de kwaliteit van het eten is super. Proficiat!"

IVP

"Wij hebben opnieuw van een schitterende dienstverlening genoten tijdens ons congres van juni ll. De organisatie was op elk vlak uiterst professioneel van de opstelling tot de technische assistentie met een uitstekende catering… . De reacties die wij ontvangen hebben, bewijzen het enorme succes van het evenement."

Belgian Hospital Association

"Hartelijk dank. Het was een genoegen om met jullie samen te werken. Ik weet waar ik voor een volgend evenement naartoe moet!"

ACT Partners

"Zeker voor herhaling vatbaar!"

DHL

"Wordt elk jaar professioneler. All in!"

C.I.R.B.

Evenementen-ruimtes

  • 20 ZALEN (events, vergaderingen)
  • TOT 450 PERSONEN
  • WORKSHOPS
  • VEELZIJDIG

De veelzijdigheid van Diamant Brussels als locatie voor bedrijfsevenementen berust op verschillende factoren: de hoeveelheid aan zalen en hun uiteenlopende capaciteit, de praktische en complete technische infrastructuur, zowel voor events als voor vergaderingen, de flexibele inrichting en de multifunctionaliteit van het meubilair, de parkeer- en cateringfaciliteiten op eigen site en de professionele aanpak van het event team. Kortom zaalverhuur met een perfecte logistiek voor al uw evenementen.

Tentoonstellings-ruimte

  • SPONSORSTANDEN
  • POSTERBOARDS
  • OPENDEURDAGEN
  • PRODUCTVOORSTELLING

Diamant Brussels biedt u ook de ideale infrastructuur voor tentoonstellingen tijdens uw evenementen. Sponsorstanden worden strategisch geplaatst en uw producten perfect in de kijker gezet. Met behulp van 3D plannen krijgt u een goed visueel overzicht en kan u zeker zijn dat de doorstroming van uw genodigden perfect verloopt.

Praktische informatie

Referenties

"Een kort bericht om u te bedanken voor uw werk, waaronder de uitstekende service. Beide evenementen waren succesvol en tal van de deelnemers hebben positief gereageerd op de kwaliteit van het eten, met name op het buffet!"

EFFRA

"Diamant is essentieel voor ons geworden. Onberispelijke service, een lachend en toegewijd team, een goed doordachte infrastructuur ... allemaal positief!"

SMD

"We zijn super tevreden over het afgelopen event. Hartelijk dank voor de goede organisatie! Alles was tip top in orde!"

CMI

"Graag wil ik jullie bedanken voor de perfecte organisatie en service tijdens onze beide events afgelopen dinsdag. Zowel de persconferentie als het klantenevent zijn zeer goed verlopen met tevreden deelnemers achteraf.
Hier hebben de mooie locatie en de verzorgde catering zeker toe bijgedragen. Bedankt hiervoor en een pluim voor de vriendelijkheid van de mensen!"

Ipsos

"Van harte dank aan zowel het ondersteunende als het culinaire team van het Diamant conference center voor de prima service, de gedienstigheid en de vriendelijkheid tijdens onze Safety Days op 10 en 11 maart 2014."

BASF Belgium

"Diamant is de parel van Brussel voor B2B-evenementen. De warme welkom en de professionele begeleiding van het team tijdens de organisatie en uitvoering van het evenement is ongezien."

Buy Way

"Nogmaals bedankt voor vrijdag, het was een groot succes, dankzij jullie!"

P&V Groupe

"Alles is vlot verlopen, de commentaren die we hebben gehoord waren al heel positief, het was een fijne samenwerking, bedankt!"

EDF Luminus

"Graag wou ik jou en het hele Diamant team van harte bedanken voor alle inzet tijdens het Lidl event. We zijn er weer allen in geslaagd een succesvol event te organiseren. Hartelijk dank aan eenieder die hiertoe heeft bijgedragen."

Latitude events

"Hartelijk dank. Het was een genoegen om met jullie samen te werken. Ik weet waar ik voor een volgend evenement naartoe moet!"

ADEB-VBA

"Wij willen jullie laten weten dat wij zeer tevreden zijn over de organisatie van ons evenement. Jullie personeel is zeer professioneel en de kwaliteit van het eten is super. Proficiat!"

IVP

"Wij hebben opnieuw van een schitterende dienstverlening genoten tijdens ons congres van juni ll. De organisatie was op elk vlak uiterst professioneel van de opstelling tot de technische assistentie met een uitstekende catering… . De reacties die wij ontvangen hebben, bewijzen het enorme succes van het evenement."

Belgian Hospital Association

"Hartelijk dank. Het was een genoegen om met jullie samen te werken. Ik weet waar ik voor een volgend evenement naartoe moet!"

ACT Partners

"Zeker voor herhaling vatbaar!"

DHL

"Wordt elk jaar professioneler. All in!"

C.I.R.B.

art watch

Chatbox

Picture gallery

Reservation request

Download brochure

art watch

Chatbox

Picture gallery

Reservation request

Download brochure

Bobca

Agoria

logo imagine

Greenkey

Vijf hamers

Venues

Diamant Brussel Logo
Diamant Brussel Logo